Alpella Merhaba kızlar. Günlerdir kafama takılan bir konu var. Oğlumun vücut ısısı gün içinde 37-37.5 arası değişiyor. Akşam üstü hava serinlemeye başlayınca 36 lara dönüyor. Hep ateşi var sanıyorum panik oldum iyice. Böyle bir durum yaşayan var mı
Gizmokzilla Alpella 37.5 e kadar normal vücut ısısı zaten endişe etmenize gerek yok ki 🤤 37.8den itibaren hafif ateş, 38 den sonrası orta ateş, 38.5den sonrası yüksek ateştir. 🌸
gncglozclk Alpella koltuk altı ıle bakıyorsanız 37 bucuk ates sayılıyormus doktor dedi bana da bızım de bas atesi oluyor sanıyordum surekli 37 38 cıkıyor doktor da ona guvenme koltuk altı ve kulak bak dedı oyle dıyınce koltuk altı ve kulak bakıyorum onlar 36 bucuk alnından 38 37 bucuk cıkıyor hala
Alpella Gizmokzilla Evet farkındayım, ama hep böyle. 3.kalıcı azı dişleri de çıkıyor henüz patlamadı. Onlar da vücut ısısını yükseltir mi bilemedim, 4.5 yaşında.
Gizmokzilla Alpella elbette yükseltebilir. 38i geçmez diş ateşi ama 38 altında ateş yapabilir normal 🌸