Ebru__ biz yaşadık sarı iltihaplı oluyor göz kapakları birbirine yapışıyordu. Gözyaşı kanalları tıkalıymış sürekli damla kullandık . Geçmeseydi 1 yaşında doktor açıcaktı. 7 aylık falan olunca geçti . Göz pınarlarına masaj yapmak gerekiyor bastırıp çekin hafif hafif. Kaynamış soğumuş ılık su bazende çayla makyaj pamuğuyla sildim hep . Tobrased , lotebra, gentagut vb kullandık