rose90546_ LadyGaddar Zevkler ve renkler tartışılmaz ama ben ikisinide begenemedim Gold detaylardan sebep avangart havası var.
Kuzularinanasi LadyGaddar ikisi de degill…ince ayakli ve avangard altin detayli.fln hic tarzim degil.cocuklu evde hele hic kullanisli.deil.bnce.
LadyGaddar Ardenaden Bilerek oval istiyorum aslında benim oğlandan gözüm korktu ,yürürse daha az tehlikeli olur diye😂birde bana oval daha şık geliyor nedense , Fikrin icin teşekkür 😊🌸
Ardenaden LadyGaddar oval daha hos ama.bnm aldgmda oval yoktu bn yatak odasiyla beraber takim almstm komidinler flnda kareydi hep o zamn oval fln hic yoktuu 5 6 sene once dusunemdiler herhalde😀
Betulsark Yanlış anlamayın illa bunlardan biri olacaksa 2. Olsun ama ben inegolde yaşıyorum ve eşim mobilyacı bu üniteler 2-3 sene öncesinin modası en geç bu sene sonunda biter 😏
LadyGaddar Betulsark Yok yanlış anlamam😊 Bi çok sebepten bir sürü seçenek eledim ,mdf olmalı oval olmalı krem olmalı fazla rafı olmamalı gibi gibi , Oyuzden elde kalan bu seçenekler 😊 Fikrin için sagol💐🌸
Evaninanasi LadyGaddar 2. Ye her boy tb olur ama 1. De tv büyükse raflar için riskli olur bence. Ben bu detayı düşünmeden raflı aldım. Tv büyük olunca raflarla ucu ucuna denk geldi. Çift tarafı raf ve tam 0 duruyor tv ye. O kısmı düşünerek 2. Diyorum ben 😅
Evaninanasi LadyGaddar 139 ise uzunluğu da yüksektir. 1. De raf 60 santim ise bizimki gibi ucu ucuna kurtarır ama daha genişse rafsız kullanırsınız 😅 2. Resimde de yanlardan 10 ar santim kalır ki bence o da kötü durmaz sadece ünite biraz küçük durabilir ama sırıtmaz diye düşünüyorum