Tgkaneses 2.5 yaşındaki çocuğun çıkaramadigi sesler eksiklik mi oluyor😂 çok komiksiniz gerçekten çocuğun normal bir gelişim aşaması vardır ve bu belli bir yaşa kadar devam eder bu sesleri cikaramayip arabaya abana demesi mesela coook normaldir bu bir eksiklik değildir bunun için dil terapistine gidip çocuğu da anneyi de strese sokmak normal bir davranış değildir insanları yanlış yönlendirmeyin. Başkalarını yanlış yönlendirdiginiz yetmiyor bide biz böyle yorum yaptık diye eksik anne oluyoruz 😂😂