Arkadaşlar benim doğduğundan beri mızmız bir bebeğim vardı evet mızmızdı ama hep uyumluydu yani her şeye ağlaması dışında sorun yoktu ta ki 1 ay öncesine kadar şu an 27 aylık hiç bu kadar zorlanmadım bir kaç kez zararlı abur cubur gördü taktı kafaya durup durup sakız çikolata vs istiyorum diye tutturuyor yine tırnaklarını kestirmeye izin vermiyor diye mecbur çizgi film açıyoruz yani haftada 1 kere max 10 dk ama gün içinde sürekli bu var aklında izlemek için tırnaklarımı kes deyip duruyor yani bu zamana kadar zararlı her şeyden çok sakındım yaz diye biraz çocuklara karıştı ne varsa gördü ve çok az maruz kalmasına rağmen bağımlı gibi davranıyor ne yapacağımı şaşırdım yani ve memeden kestik iki hafta önce acaba onun siniriyle mi denk geldi yerine bir şey mi koymak istiyorum nasıl sabrediyorsunuz lütfen aydınlatır mısınız