Oglum gecirdi şu anda iyi olmaya başladi 1hafta oldu cok heryerinde olmadi dizlerindekiler ve ayakdakiler gecmek üzere elleri ici sulu sivilce olmuşdu indi bogazlarda da aft vardı su bile icemiyordu ama simdi gecmek üzere agzına sprey ve karışimlı damla verdi eczaneden karışım yaptirdık burde antibiyotik verdi ilk üc gün ateş vardı hic dinmedi calpol vermişti ilk ates varken elde ayakda yokdu ertesi gün bogazları oldu ondan sonraki gün her yeri olmuştu