Merhaba arkadaşlar kızım 32 aylık 4 ay sonra 3 yaşına girecek ara ara dalıyor böyle sürekli yorgunum diyor uykudan uyanıyor bazen ağlayarak alıyorum kucağıma etrafına falan bakıyor böyle donuk donuk korktum bende hani ekran izlemeye başladı ondan mı yoksa nöbet mi diye ama kasılma falan yok nöbet geçirir gibi de değil de yorgun ve donuk oluyor bazen buna benzer bir durum yaşayanınız var mı neden olabilir sizce