Mercece12 Kızlar bi öneriniz var mı ya normalde iyi sürüyorum ama sınavda salak gibi oluyorum stop ettirip duruyorum
yasemin1812 Mercece12 Kendin sevmediğin ama araba süren birini gözünün önüne getir Bu salak yapıyorsa bende yaparım de ve bu şekilde gaza gel😂 Şaka bir yana sakin olmak önemli gerçekten ve direksiyon hocan harici gelecek insanların tutumu da önemli
Tatlican Mercece12 Bende kaliyorum dr dan sakinlestiren ama bağımlılık yapmayan bir ilac istedim verdi sinav günü 1tane kullandm ve gectim
sezer2022 Mercece12 normalde iyi sürüyorum Derste mi? Yoksa ehliyetsiz araba mı kullanıyorsunuz anlamadım
Mercece12 yasemin1812 el frenini unuttuğum halde kendisi indirdi devam et dedi aslında kırmızı hata ama göz yumdu iyiydi baya ama benim salaklığım yüzünden oldu 🥲
sezer2022 Mercece12 kusura bakma da ikidir sınavı da geçemiyormuşsun, lütfen ehliyet almadan trafiğe çıkma
Tatlican basakhanim34 9sene oldu ben ehliyet alalı hangi ilac bilmiyorum zaten dr yazmadan vermiyorlar rica et cok heycan yapiyorum de.eger sinav gunu icmetekten korkarsan 1gun once 1tane dene dokunmazsa sinav gunude icersin
diloslarrr Mercece12 tam hatırlayamıyorum 5-6 yıl oldu ama rampada kalkamamıştım ve parkta dubaya falan değmiştim ama heyecan yapıyordum son hakkımda çok rahat gitmiştim ve yanımdaki jüriler çok iyi rahatlardı bununla etkisi var bence
Mercece12 diloslarrr ya ben ağlamaktan harap oldum ya çok moralim bozuldu sanırım gözümde çok büyütüyorum
Mercece12 sezer2022 ben trafiğe çıkmıyorum zaten yoğun yerlere girmiyorum binip annemlere gidiyorum mesela 4 5 sokak ileride bunu düşünecek kadar aklım var saolun
sezer2022 Mercece12 aklım var diyorsun ama daha trafik ne demek onu bilmiyorsun, trafik illa e5 karayolu demek değil,, yaya ve taşıtların geçtiği aktif her yola trafik denir 🤦🏼♀️ umarım ehliyetsiz araba kullanarak kimsenin canını yakmazsınız!!!
Mercece12 sezer2022 ay sana laf yetiştirecek halde değilim canım belli ki canın sıkılmış git başkasına laf at hadi
sezer2022 Mercece12 ablam direksiyon öğretmeni o yüzden; hep gündemimizde olan ve dikkatimi çeken bi konu,, yani amacım sataşmak değildi ama bu kadar pişkinsen ‘inşallah sen ve senin kafadakiler ehliyet alamaz’ diye dua edeceğim 😏