alihamzahlas benim bebeğim de 41 günlük alttan da üstten de gazıni çıkarıyor yok diye düşünüyordum doktora götürdüğümde gazı olduğunu söyleyip damla verdi sürekli huzursuz hep ağlıyor kriz anında omzuma alıp konuşuyorum öyle susuyor emziğe alistirirsan çok rahat edersin o atsın sen ver elinle tuttur ben zorla alistirdim geceleri çok iyi oluyor