Bebeğim 1 yaşına girmek üzere sürekli kucağımda yemek yerken bile mama sandalyesinden bana doğru atlıyor yemeğini yemiyor sürekli saçlarımı çekiyor veya yüzümü emip ısırıyor.
Kucakta olmadığı her dakika ağlıyor.Karşılıklı top yuvarlayıp oyun oynamak istiyorum ama emekleyip kucağıma geliyor oyunu bile reddediyor.
Gerçekten sinirlerime hakim olamıyorum artık intiharın eşiğine geldim.Saçlarım çekilip canım yandıkça katılaşıyorum.
Nolur bişey deyin bana her bebek mi böyle bu ne zaman geçer kollarım taşımıyor çünkü