mrvdg11 2 yaş muaynesi olarak değilde benim bebegimde göz titremesi var onun için götürdük doktora ölçüm yapılıyor ama bebekler için fotograf makinesi gibi bişeyle çekiyorlar gözünü uzaktan sabitleyip çekip öyle ölçüm yapıyorlar cok kolay basit bi işlem gerek görürse damla vs damlatıyor