Kızlar sorum başlıkta, ilk dogumum normal dogumdu onda 5. Ayda normal adet olur gibi adet olmuştum ama her zamanki adetlerimden farklı olarak sancisizdi şimdi sezeryan olalı 5 ay oldu hafif peceteye sildikce kahverengi lekelenmem var sadece hafif kasık ağrım var 3 gündür böyle ,sezeryan doğumdan sonrası herkesin ilk adeti böyle mi oldu acaba ?