Anneler fikirlerinize ihtiyacım var. Memeyi oldukça başarılı bi şekilde azalttık ama tam bağımsız değil.
Sadece sabah uyanınca emiyor o da güne aslamak istediği zamanlar çok uzun sürmüyor uyku uyanıklık arasında emiyor.
Gün içinde ara sıra istediğinde annecim kendi evine gitmişti ya diyorum gökyüzünü gösterip bak uzaklarda diyorum itiraz etmeden sakinliyor. Geceleri saçını okşayarak uyutuyorum,gündüz uyutmam mümkün değil uykusu gelirse uyuyor kendi 😀 tabi yatağına giderek değil,araba da kucakta vs nereyi bulursa o an.
Bu sıralar bez istemiyor. Çiş,kaka,bez değiş,çıkar,nooo gibi söylemleri var.
Ancak tuvalet eğitimi için stressiz bi dönem öneriliyor,emzirme sonlandıktan 3 ay sonra gibi yazılar okudum. Bizim memeye ilgili stresimiz kalmadı. Sadece sabahları etmeyince henüz çok huysuz olduğunu düşünüyorum ve kendi ben artık istemiyorum diyene kadar bu şekilde emmesinde bi sakınca görmüyorum.
Bugün avm ye gittik istediği lazimligi aldık,böler,atlet vs aldik birlikte. Eve gelince bezi çıkardı. Ama yemekten sonra hiç çiş geldi,kaka geldi demeden, uyku dedi ve uyuttum. Uyuyunca bez taktım. Yarin sabah uyaninca ne yapalım tuvalet alıştırması yapsak mıı yapmasak mi? Fikri olan söylesin annelerim. Teşekkürler