Merhaba kızım 17 aylık ve tuvalet eğitimine başladım. O ayda başlanmaz falan demeyin lütfen biliyorum . Oğluma 3 yaşında eğitim verdim ama kızım algısı çok açık çiş diyor bezine yapınca zaten . Tuvalette de oturuyoruz vakit geçiriyor sıkıntı yapmıyor ama tuvalette çişini yapmıyor bezini bağlıyorum bezine yapıyor. Ben altından bezi tamamen alarak öğretebilme sabrına sahip değilim . O yüzden kilot bezle öğretiyorum . Büyük oğlumada külot bezle öğrettim zaten . Bezi tamamen alamam cidden buna hazır değilim . Benim için 1 sene sonra öğrensin ama bezli öğrensin. Oğlum tuvalete oturunca çiş yapardı ama kzıım ayı ufak olduğu için mi yapmıyor klozete adaptörle oturuyor. Var mı tuvalette otururken çiş yaptırma taktiğiniz?