Kaymak Belki biraz erken başladığınız için mı acaba etki etti ya da 2 yaş sendromu başladı . İnatlaşma, ağlama, sizin tavırlarınıza bakıyordur. Bizde başa sarmıştık ama ben 25 aylıkto oğlum ve üzerinden 2 ay sonra 2.bebepim olmuştu. Direkt kıskançlık dedi ve sakin kalın o her yaptığında kesinlikle tepki vermeyin. Bir süre olabilir demişti dediği gibi de oldu ama çok şğlğr geçit 😇