alya00 benim kızım 5 aylık oldu göbeği böyleydi doğduktan sonra doktora getirince göbek fıtığı dedi
Cerrahi bant alın göbeğini içeriye bastırırp yanlardan bantlayın
Göbeği içeride olsun sıkıştırıfn oraya
Kilo aldımmı kayboluyor kapanıyor sıkıştırmazsanız sıkıntı olabilir belirli kiloya geldiğinde kapanmazsa ameliyatt ediyolar ben hep yaptım banyodan banyoya havalandırdım hep bantlı kaldı ve elhamdülillah iyileşti