Kizlar oğlum bugün üç aylık oldu başını yeni yeni tutmaya başladı desteksiz başı sağa düşüyor hep internette Tortikolis diye bit şey çıktı ama oğlumun doğum kartı kontrolünde Tortikolis yok yazıyor sonradan olabilir mi başına gelen var mı yazabilir mi lütfen nasıl düzeldi yada düzeldi mi belirtileri ne oldu