Deletedmom_121 kızım sıkıldığında, sinirlendiğinde veya herhangi bireyden alıp atardi heryerde. 1 ay kadar bak emziklerini atma başka emzigin yok, emzik alamam bunlar son dedim ben. 23 aylikti o zaman ve asla emziksiz hareket etmezdi. Daha sonra gün içinde kızım emzikleri fırlatıp attıkça gizli gizli emzikleri topladım ve hepsi bitince de, bitti emziklerin, ben sana atmaması söylemiştim dedim. Büyün emzikleri koyduğumuz dolapları çekmeceler tek tek beraber kontrol ettik, bak bulamıyoruz bitti emzikler diye diye ilk bi kac gun geçti, sonradan da ilgisini dağıtmaya çalıştım sürekli, her emzik istediğinde başka bisey sundum. Sonunda unuttu sormayı, ya da ümidini kesti bilemiyorum. Ama 4 ay sonra yani bundan 2 ay önce kızım yeniden emzik istemeye başladı ki hala arada emzik diye tutturuyor. Ama ilk zamanlardaki gibi ısrarcı değil ve hala ayni sakinlik ve cümleler ile anlatıyorum.