Ya daha çok küçük, biz hastanede doğduğunda meme ucumolmadığı için biberonla mama vermiştik. İlk doğduğu hafta sadece mama yedi bebeğim benim memeyi reddetti ama emzirme danışmanıyla çözdüm anca. Evet daha çok küçükler unutması kolay olur ama alıştırma bardağı ya da enjektör deneseniz daha iyi olur iyice alışmadan