Kızlar yanlış anlamayın amacım gerçekten kıyas yapmak değil. Kızım 8 aylıkken 8200dü. Bugün kontrolü vardı gittik tam 11 aylık 8400 olmuş. 3 ayda 200 gram. Ve çok da iştahsız sayılmaz yediriyorum sadece çok hareketli. Her gören bu çocuk çok ufak duruyor diyor çok üzülüyorum. 3 ayda 200 gram sizce de garip değil mi ?