Merhaba kızlar
4 gün önce normal doğum yaptım
bebeğimi yoğun bakıma aldılar
düşük kol parazesi dediler
normal olan zor doğumlarda bebekde kilolu ise oluyormuş sağ kolunu oynatmıyordu
ellerini oynatabiliyordu bugün görmeye gittiğimizde kolunu oynattı ama hemşire omzunu oynatamıyor dedi
bu durumu yaşayan başına gelen var mı süreç nasıl ilerledi düzeldimi hangi hastane ve hangi doktora gittiniz