Bebegimin gozu kanlanmis internete baktim serum fizyolojik kullanin yazmislar bizim evde vardi ustunu okudum goze uygulanabilecegi yaziyordu. Bende bebegime kullandim hatta oncesinde kendime damlattim gozu yakiyor mu acaba diye. Bugun kardesim aradi durumu soyledim basladi bana hakaret etmeye. Ben cok biliyormusum gozune o damlatilir miymis cocugu kör edecekmisim eczacilarin hatasiymis ne diye bize satarlarmis bir daha yapmayacakmisim bilmem ne. Bunu diyen kiside saglik okudu. Yine internete baktim goze uygulanabilir olduğunu soyluyor. Neymis hastane benim gibi anneler doluymus biz cok bildigimizi saniyormusuz cok sinirlendim gercekten bana saydi saydi kapatti bir de emir veriyor. Ben cocuguma kasten niye kotuluk dusuneyim diyorum neymis dusunmusum iste kör edecekmisim. Serum fizyolojikte su küçük olanlar var ya onlardan bebekler icin satiyorlar ya. Hayir yani benim yanlisim mi var varsa soyleyin bir daha yapmayim. Damlattigimda 5 damla filan onu da gozunu kapatti zaten. Goz kanlanma nedeni de dun annemlere biraktim orada olmus sanirim balkona cikmis elini de gozune degmis emekliyor