sahrabalam2 Annelerim KPSS ye giren tüm annelere geçmiş olsun benim çat pat geçti . 70 puan için kaç net gerekir acaba kiminiz için bunh gözü kapalı işaretlesek geçeriz oluyor ama benim matematik maalesef kötü o yüzden umutsuz gibiyim
sahrabalam2 ozentugceee düzene bakın çok üzüldüm adınıza ben bir 70 alsam diyorum en azından bazen güvenlik görevlisi vs alımı olunca başvuru hakkım olur 70 için 45 net mi gerekli bilginiz var mı