5.aya yeni girdik , sürekli ağlama , sürekli mızmız , huysuz .. Diş sancısı, gaz sancısı derken iyice yıprandım ve ağlama sesini duyunca kafamın içinde herşey bir anda konuşmaya başlıyor gibi.. oturup bende kızımla birlikte ağlıyorum 😭 böyle durumlarda neler yapıyorsunuz? Mental sağlığınızı nasıl koruyorsunuz?