dinarae Merhaba kızlar. Kızımda sol kolununun altında yar çıktı. Farklı doktorlar farklı şeyler soyledi. Alerji dediler. Ama geçmiyor dahada çoğaldı. sol kolunun altında çıkanlar yara oluyor diğerleri sanki sivilce gibi geçib gidi