Merhaba bebeğimin süt alerjisi var doktorum relactaz verdi bugun gaz damlasına da devam edeceğiz. 2.5 aylık. Sizlerde 3. Ay etkisi nasıl oldu gazda azalma oldu mu doktorum 3. Ayda kendiliğinden yüzde 60 oranında gazın biteceğini söylüyor ama alerjik olduğu için geçmezse diye korkuyorum