gencanne97 evet vardı maalesef ön sütüm çoktu oğlumda doğduğu andan itibaren gazlı bebekti 😏 o süt iyice gaz yaptı emiyordu ama gazdan kıvranıyordu yazık sonra gaz sıkışmasından ağlamaktan ememiyordu öyle öyle emmeyi bıraktı mamaya geçtik 3 aylıkken bıraktı şimdi 15 aylık halada arada gazı tutar geceleri deliririm 🤣