altintopp bu kadar hırslıyken atanmadan insanların evlenmesi ve çocuk yapması garip geliyor. Mezun olduğunda hayat bir çok olasılıkla önümüzde oluyor, oysaki şimdi sizin de dediğiniz gibi çocukla doğuya gitmek, eşin izni falan gibi engeller var. Bence içinizde hala çalışma isteği varken iş kurun, online eğitim, özel ders, öğrenci koçluğu gibi. Maalesef annelik bizi bir şekilde sınırlandırıyor, ama bu hengamede biz olduğumuzu unutmamamız çok elzem🫤