Arkadaşlar merhaba oğlum 9aya girdi. Ek gıda sabah akşam şeklinde veriyorum aş kaç öğün veriyorsunuz. Oğlum 7bucuk kilo onun için raporlu mamada tüketiyoruz ama çok kabız oluyor mamadanmış gaz yapıyor aşırı. Henüz daha taneli şeyler vermiyorum kıyma yutmakta zorlanıyorum acaba kilo alması için ve gaz için Bakabilirim gaz damlası da kullanıyorum akşam öğün olarak çorba dışında napabilirim