cansu3545 dolapla çok yakından ilgilenen biri olarak E devlet doğrulaması yapmanız gerekiyor. Satış için bu bilgiler tüm kullanıcılardan isteniyor siz doğruladığınızda Dolap çalışanı dahi e devlet üzerinden onayladığınız bilgileri göremiyor sistemde doğrulandı olarak gözüküyor. Yıllık kazancınız 200.000 TL üzerinde olduğunda devlet sizi vergilendirmeye dahil ediyor bu nedenle e devlet üzerinden aslında devlet doğrulama istiyor. Ama gönül rahatlığıyla doğrulayabilirsiniz. Bu bilgiler yüzünden sistemde hiç bir zaman olumsuz bir durum yaşanmaz☺️