merhaba benim oğlum 21 günlük küvezde kaldı her 3 saatte bir sütümü sağıp götürüyordum. Oğlum çıkcağı gün sütler kalsın siz emzirceksiniz dediler anne uyum odasına aldılar. Sütleri sorduğumda buzlukta 3 sene kalır dediler ben de gönül rahatlığıyla buzlukta bekletiyodum. Ama geçen buzlukta bir şey ararken gözüme takıldı 3 sene değil 3 ay yazıyor. Kullanırım diye bakarken hepsi çöpe atılcak. Sorucağım şey şu poşette ki 3 ay yazısı mı doğru hemşirenin 3 yıl dediği mi bir de o sütleri atmasam da bir kullancağım yer çıkar mı mesela oğlumun gözünde çapak bitmiyor napsam da geçmedi en son anne sütü sür dediler onları çözdürüp gözüne sürsem olur mu