Emine Merhaba bayanlar oğlum 9 aylık kabız oldu ek gıda döneminde olduğumuz için. Araştırma yaparken bi çözüm buldum denedim sonuç Harika 👍🏻 Yarım çay bardağı ılık su 2 çay kaşığı pekmez 1 çay kaşığı zeytinyağı Bir kaç kaşık verdim 1 saat sonra her yer 💩 Anneler mutlu bebekler mutlu 😀🥰
Glsnkzlc Emine bizde 10 gün oldu ek gıdaya geçeli oğlum 7 aylık bende bi çay kaşığı zeytinyağı içirdim öğlene işlem tamam 😉