Ezgiaras açıkcası kaç yaşına kadar bilmiyorum ama ben yıllardır süt içmiyorum tavuğu da organik olandan yemeye başladık. Arada dışarıdan yediğimiz oluyor ama en aza indirmeye çalışıyorum. Sağlığımız için hep iyi gıdalara yönelmemiz gerekiyor, gerçekten ülkede gıda kalitesi çok düşük. Benim gıda üzerine bir uzmanlığım yok ama araştırıp almayı tercih ediyorum