Aylizzmm Kızlar doğuştan oğlumun yüzünde bir leke var doktorların demesi hemanjiyom geçer dediler ama çok belirgin bir geçme olmadı bu güne kadar hiç ne kalbimden nede gönlümden hiç demedim yüzü neden böyle Allahtan dedim çok şükür sonuçta sağlıklı uzuvlari sağlıklı benim için hiç sorun olmadi dışarıda da büyüklerin işte ne ellerin hamileyken sorusundan başka birseyle karşılaşmadım kendisine hiç demedi anne neden böyle benim yüzüm diye sadece benim de anlim nohut büyüklüğünde kırmızılı var anne seninde doğum leke var demi diye soruyor geçen sene kreşe gitti arkadaşları tarafından da bir sorunla karsilasmadik zaten hepsi uysal güzel çocuklardı yolda bir kaçtır denk gelen çocuklar aaa çocuğun yüzüne bak yada yüzünde ne var gördünüz mü diye konuşuyorlar kendisi pek anlamasada durumu insan üzülüyor içten içe illaki dalga geçen olacaktır diyorum her çocuk Bi değil ne çocuklar var okula gitmek istemezse utanirsa ne yaparım bu durumu nasıl anlatırım acaba ona aslında ona çok ta yakışıyor ama bazen yüzüne bakınca içim Bi sızlıyor gerçekten hemanjiyom mu benim yüzümden mi oldu Çok anlayışlı duyarlı bir çocuktur kalbinin kırılmasından korkuyorum Böyle durumu olup tedavi olan yada geçen varmi acaba uzun oldu biraz kızlar kusura bakmayin
nilazra123 Benimde kızım beş aylık olucak kaşının ortasında var doktor geçer dedi ama hiç azalma olmadı dahada belirginleşti, çok şükür sağlıklı ama ilerde üzülecek diye korkuyorum bir resim atarmışsınız birde bebeğini kaç yaşında merak ettim