Arkadaşlar bebeğim 10 aylık olcak yakında iki gün önce ateşi 40 ları gördü ateş düşürücü vermeme rağmen 38 in altına da inmedi hastaneye götürdüm kanında enfeksiyon çıktı antibiyotik ve ateş düşürücü verip eve yolladı ama o günden beri bebeğim çok kötü ilaçlarını kullandırıyorum tabi şurupları içmek istemiyor zorla yapıyorum ama vücudunda acayip kırmızı benek benek sivilce gibi şeyler çıktı iki gün önce yoktu şuan sarmış durumda her yerini foto koyucam bi bakın yine hastanrye gidicem sanırım ama bebeğim kan damar yolu derken inanılmaz ağladı ve korktu uine aynı şeyler olucak diye çok korkuyorum hastaneden geldiğimizden beri çok değişti dokunsam ağlıyor tramva oldu çocukta :