tazemomyy Doğumdan beri öyle uzun gece uykusu olmadı. Gündüz de öyle aşırı uyumuyor. Gece uykusuna 9da geçiyor ve sabah 6.30 da kalkıyor. Sizinkiler nasıl, daha erken yatımaya zorlasam mı diye düşünüyorum