Dmta bende öyle 10 buçuk aylığız hiç daha vermedim eline pankek omlet bile yapmışlığım yok bir kaç kez öğürdü kustu sevmediği için mi tok muydu bilmiyorum fena paniklemiştim o günden beri korkuyorum hala daha nasıl alışacağım bilmiyorum iki de dişimiz var