Uykusuz getirdim 4 aylık bebeğim iğnesi yapıldı 2 yerden pipisine emzirdim uyudu yarım saatte işlem bitti uyandı sarhoş gibiydi gözleri baygın 2 saat falan öyleydi normal mi ? Doktor başka bir uyutucu ilaç mı yaptı yoksa 😔 sessiz dursun diye lütfen yorum yapın sünnet olan annenler