Odaya çekildim yazıyorum size 😂
Öğlen 12 de geldiler sağlam kahvaltı yapıldı
Bir kaç kişi uyumaya geçti.
Uyandıkları zaman yemek yerler mi ki 4 5 gibi parka gideceğiz börek kek var meyve var. Yoksa gelince mi yapsam yemek yada herkes uyurken yapsam dursa mı yemek ayyy