1 hafta önce klozete oturtmayı denedim ağlayınca hemen kaldırdım . Çişinin ve kakasının nasıl olduğunu bilmiyor geçen bezini çıkardım pipisinden çiş geldiğini görünce bi şaşırdı. 2 gün öncede lazımlığına oturtturdum ama ağlayınca kaldırdım . Sabah balkonda havuz yaptım ona bezde takmadım cıplak soktum çiş kaka gelirse buraya yapalım dedim . Hiç lazımlığa oturmazdı çişi gelince pipisinden bi kaç damla aa çiş dedi lazımlığa oturdu . Sonra çişi gelince lazımlağa koştu ama bugün sabhtan beri hiç kaka yapmadı normalde sabah yapar . Kakamı tutuyor nasıl anlarım . Bişide söylemiyor bana. Lazımlığını salona getirdi sürekli aa çiş diyip oturuyor 3 kere kendi yaptı ama kaka konusunu nasıl yapıcam bilemedim.gecede bez bağlamadım kuru kalktı ama