isirganotu Merhabalar, 5 gündür 30 aylık kızıma tuvalet eğitimine başladık ve 3 gündür kakasını yapmadı. Normalde de kabızlık sorunu yaşadığı için ilaç kullanıyoruz. Ancak alerjik belirtiler oluştu vücudunda. Bilemiyorum ne yapmalıyım?