Tangrampuzzle 15 gün oldu hala enfeksiyon geçmedi bu bölüme götürmek istiyorum ama çocuk doktoru gerek yok der mi hangi durumlarda alan açıyorlar bilgisi olan var mı
tosbiksmoms Tangrampuzzle biz bitmeyen kusma şikayeti ile gittiğimizde yonlendirmislerdi. Sizin enfeksiyon kanda falan mi?
annediyebiri Tangrampuzzle çocuk doktoru açıyor siz gidince şikayetlerinizi anlatın ben sürekli karın ağrısı ve kanlı ishal demiştim açtı doktor
tosbiksmoms Tangrampuzzle teşekkür ederim. Biz iyileştik şükür siz doktora tekrar gidin belki yönlendirir. Biz 2. Gidişimizde yönlendirmişti.