Kızlar saçma olarak gelebilir bu post ama içimi dökmem gerek. Yeni 40 ı mız çıktı annem bu sürede yanımda kaldı sonra gitti bana bir düşünce de bozukluk başladı tek yapamama düşüncesi eşim tüm gün işte evde ben ve bebek varız arada annem geliyor ama her dk yok yani bebek ağladığında veya uyanık olduğunda bakamamaktan anksiyetem başladı bu durumu nasıl yenebilirim