Ya doktor grip dedi ama içim içimi yiyor büyük ihtimalle influenza gribinden 🙁 ateşi her geçen gün artti. 37 idi 39 a kadar çıktı bir haftada. İshal kusma yok ama ateş tek başına belirti mi bilmiyorum. Dışarı ciktigimiz an ateşi yükseliyor. Eve kapandik resmen. Nerden bulaştı bilmiyorum.