Kubratemiz isilik için kortizonlu krem olarak stilex veriyorlar bir çocuk doktoru önerdi ama kortizonlu olduğu için pek tercih etmedim ileride egzama, kıllanma vs. Yapıldığını gördüm hemen alerji doktoruma danıştım eğer isilik kaşıntıya dönerse kullan dedi ama kaşımada olmadığı için kullanmadım. Birtek pişik olmuştu geçen mantara dönüştü başka bir kortizon içerikli kremi çok zor durumda kaldığım için kullandım dediğiniz gibi 3 günde geçti.. peki siz kullandıktan sonra aynı bölgede tekrarladımı bizim geçiyor krem kullanmadan sonra tekrar başlıyor son çare bende kullanacak gibiyim çocuklarımızdaki bir nokta bile anne yüreğini sızlatıyor maalesef:( onun için en iyisine karar vermeye çalışıyorum…