Cuma günü kınada giydiğim elbiseyi herkes çok beğendi. Bana bugün ki düğünde tekrar giymemi söylediler. Siz olsanız aynı düğünde aynı elbiseyi giyermisiniz? Görüşleriniz benim için değerli. Çünkü kimse kimseyi tanımadan bilmeden tarafsız yorum yapıyor😃 ayıp olmazmı iki gün aynı elbiseyi giymek? Bilemedim ama giymekte isterim😀