aslymom şimdi calpol 4 saat ama çok etkili birşey değil bence birde ağlıyor mu yani huzursuz mu bebeğin bütün gün veremessin tabiki ama bir tatlı kaşığı falan versen yazik canı yanar o yüzden demiş olabilir doktor gün boyu 10 dakkada bir ver dememiştir diye düşünüyorum senden iyi kimse bilemez çocuğunu benimkiler ilaç düşmanı şurup iciremedigim.icin fitil verdim ben heo 8 saat etkili olduğu için hem onlar rahat hem benim icim rahat oluyordu