BuseeArfMrc
Şu an iki yaşında oğlum.
Meyve sebze tüketmiyor, vitamin mineral alımında mamaya güvendiğim için içim bir nebze rahatlıyor bu yüzden en az 2 buçuk yaşa kadar devam ,kendi içmeyi bırakmazsa 3 yaşa kadar verebilirim.(Günde 2 kez sabah ve yatmadan önce 200 ml)
Emziği gün içinde vermiyorum ,yatmadan yatmaya alıyor,onu da uyku düzeni tam oluşana kadar kendi keyfine bırakacağım.