Giizem05 4 ay oluyor sezaryen doğum yapalı yanmam geçmek bilmiyor kullanmadığım fitil ilaç antibiyotik kalmadı afedersiniz ilişkide yanmam da var 2 dr a gittim bir sorun yok diyor başına böyle birşey gelen oldu mu lütfen çaresi var mı yardımcı olur musunuz
papatya6767 Benim enfeksiyona bağlı yanmam oluyordu idarimi yaparken ve akintim da geliyordu. Ben evde doğal yollarla deneyim yaptım faydası oldu diyebilirim. Soğan suyu kürü içiyorum hergun
Giizem05 papatya6767 emziriyorum bebeğim 3”4 aylık soğan kürü şuan olmaz sanırım bide idrar tahlilinde enfeksiyon çıkmıyor Bukadar can yanmama nasıl çıkmaz anlamıyorum
Giizem05 Hdhshch onun içinde fitil kullandım hiç geçmedi krem sürüyorum elime küçük birşeyler geliyor gibi ve canım çok yanıyor
papatya6767 Giizem05 Emzirirken gaz sorunu olur diye mi olmaz diyorsunuz. Ben tekrar yapmayı düşünüyordum da bu kürü. Bende emziriyorum 3 aylık bebegim