yadeyade27 şey desinler siz nasıl eve dahi gelmeyen ürünü almıyorsunuz siz şikayet ederseniz biz de tüketici haklarına gideriz falan diye korkutsun sizinkilerde. Benim olayımda tğksrtici hakem heyeti firmaya ihtar çekince firma arayıp özledim diledi keşke yazmasaydınız biz çizerdik aramızda iptal ederdik diye. Hemen r yapıyorlar merak etmeyin.
Araya resmi tatil giriyor. Siz e devlet üzerinden tüketici hakem heyetine başvurun, en azından zaman geçmez